Een retour kan je aanvragen via mijn.dellafleur.nl
Je dient dan in te loggen in het persoonlijke portal zodat je je bestellingen kan inzien. Vervolgens kan je een retouraanvraag starten voor een artikel of gehele bestelling.
Welke opties heb ik?
Voor iedere retourvraag geldt dat je kan kiezen om artikelen te ruilen, of het aankoopbedrag terug te krijgen. Check de retourvoorwaarden voor meer informatie.
Wat kost retourneren?
Retourneren is bij ons gratis, download en print het retourlabel, vul je bestellingsnummer in en plak dit op je pakketje. Je kan je pakketje afgeven bij ieder PostNL punt naar keuze.
Download hier het retourlabel
Heb je geen printer? Geen probleem. Schrijf dan duidelijk het volgende antwoordnummer op je pakketje en daaronder jouw bestellingsnummer. Je bestellingsnummer is terug te vinden op je pakbon, email of retouraanvraag.
ANTWOORDNUMMER 6505
6582ZX HEUMEN
NL
BESTELLINGSNUMMER: [invullen te vullen door jou]
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Wanneer het artikel bij ons is aangekomen ontvang je een bevestiging per mail.
Indien je kiest voor restitutie bij het retourneren van een artikel, dan ontvang je het aankoopbedrag van dat artikel terug.
Wanneer je een gehele bestelling retourneert ontvang je de waarde van de gehele bestelling inclusief mogelijke verzendkosten. Nadat je retourzending door ons is ontvangen kan het tot 14 werkdagen duren voordat het bedrag teruggestort is.
Bij betalingen via Klarna vervalt de betalingsplicht. Indien het bedrag al voldaan is, dan wordt deze teruggestort.